A to the K ;)

Pouuuuuuu, idag. Fysikprov.. psykisk ansträngning till max, sen cooperstest.. Fysisk antsträngning till MAX!.
När det fina vädret är kommet, sitter jag inte så mkt framför datan och srkiver blogg. Men uppdateringar görs när roliga saker händer ;)

MVG cooperstest.. fysiken kändes bra.. resultaten tbx på tis. Jag är förkyld som fan. aldrig att det avtar. Lemon & honey är det som gäller :)



Kenny: - Har du någon gång sett ballar av stålar?
Jag: - Ballar av stål?
kenny: -Stålar.... Det är ju plural
Jag: ( blicken -,-) -Kenny, så du menar att om mjölkpaket är gjort av kartong, säger man mjölkpaket av kartongar?
Kenny (axelryckning)
HAHAHAHAHA wtf?

Och sen har Bevz åkt till kreta. Miss u honey :)

BOSNIEN OM 6 VECKOR ! OKEJ?

Kommentarer
Postat av: Omer

i love you hahaha<3

2009-05-08 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0