bio

Fast and Furious

Okej, jag kmr knappt ihåg vad filmen handla om. Det enda jag kolla på var dessa 2 -.- Stephi my lover köpte godis för 206 kr till oss !!!!!!!!! helt snäll, sen bjöd på mat. Men sen var det vissa som inte kunde uppskattadet ... Och som vanligt var det ba vi som hördes i hela bion, 8 tjejer jag donika lirri Violza elin martina amina och mirela :P (de värsta av dem värsta) skriker KELKEL mitt i stan &sånt haha. Innan det var vi i Mezo, borde jag ens kommentera blattarna som satt virade i filtar och rökte vattenpipa? Sen smaka den äckligt kommer martina där till han som jobbar: JA DETTA SMAKAR JÄVLIGT ÄCKLIGT, DET SKULLE UPPSKATTAS OM NI KUNDE FIXA DEN? och gjorde värsta minerna OMG som jag dog av flabb-.-

Och sen igår var det... JOBB som vanligt 4 h, barnens skrik spränger mina öron. sen dzamija, umgicks lite och sånt.
Idag:
Spinning, folklorträning,plugg SOVA UT ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0