Bror <3

Du är ljuset i mitt liv, anledningen till att jag alltid gör mitt bästa i allt. Du är den som bryr sig om mig mest här i världen. Syskonkärlek är det starkaste som finns, och jag älskar dig så mycket att jag utan problem hade dött för dig. Bortser man från att vi är syskon, säger jag att du också är den bästa personen som finns, med skönaste personligheten. Du är bra vän och med allra torraste humorn som man MÅSTE skratta åt :P Ingen tjej kommer någonsin vara värd dig, ingen förtjänar dig, ingen på denna jord. Och tro mig med dem ögonen du kommer få miljarder tjejer att falla och dö för dig. Och din framtida fru är jävligt lyckligt lottad.

Jag kommer alltid hjälpa dig, vad du än behöver, ända fram tills döden skiljer oss åt. Jag lovar att alltid finnas vid din sida, så som du finns där för mig.. Jag litar på dig, för du är en smart person, du kommer lyckas i livet men med LITE mer vilja ! :) Alla hinder som kommer i vägen ska jag hjälpa dig med. För när jag varit ledsen har du alltid varit där för mig. I vissa situationer har du varit den mogna av oss, och fått mig inse vissa saker, när jag tänkt som en sjukling hör man dig säga;
- Jävla psykopat ! :P (vilket är ganska ofta- nästan mitt smeknamn) Och jag är glad att du får mig inse det, jag förändras som person på ett bättre sätt. Negativa sidor finns knappt, du kanske ibland är envis... men det ligger nog i släkten :P Du är den bästa som finns, din syster älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0