Crazy school-days :D

Idag , började min dag typ normalt..


Sen hade jag VÄRSTA fighten med Fakke, fucking gav mig blodläpp -.- (vi e ovänner fakke ja det e vi !) Sen mobba MIN LÄRARE MIG FATTAR NI :P han sa TYYYYYYST ARNELA HELA TIDEN :P typ halvflipp -.- så när jag blev tyst typ 1 min,, han ba GRATTIS SÅ LÄNGE DU HAR VARIT TYST hahahaa. Och sen har det varit lite små-mobbing här och där ;)
Och igår va jag ännu mer cp.. :) lekte gullig med yogurt och alla mobba mig, sina ville inte klicka den, inte kenny heller för den delen.
Och alla tyckte jag & donika va torra ( men det e vi på morgonen, men inte just denna dagen ) Vi skratta åt jesus-skämt och jag tog Guzzi på röven från långt håll ;) Zegzi mama-röv Haha PALLA KEMILEKTIONER :D

Som avslut, gammal bild på mig och mina tjejr <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(inte hon mobbade bakom)



Kommentarer
Postat av: d

fan va vi ät heta !

2009-04-15 @ 22:01:03
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: d

ni som inte tror amina, den äääär god!

2009-04-15 @ 22:01:59
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0