EEHHEE !!

KIIIL KIIIIL !!

Framför mig sitter Arnela och djurar på sin mammas pastasallad och jag fucking garanterar dig ATT DEN ÄR GOD. Och vad göör jag ? Ska egetligen skriva rapport till det jädrans projektarbetet men sitter och flabbar åt ett gammal minne som Arnela tog upp HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Inte vårt minne DOCK !

EEHHE <fingret & minen> !!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ?
KALKONFITTA (underläppen)
ZIGENAREN !

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA. Min privata underhållning =) Några få dr ute förstår det :P Jaja back to hell nu !

/ amiiiiinaaaa

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: haha jag vet x) men det är ju minst lika gott som vanligt godis!

riktigt grymm header!

2009-04-16 @ 13:01:56
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0