En vacker dag...



Idag hade vi dans, egentligen skulle jag spinna men nej, mina föräldrar lät mig inte, jag e förkyld upp till himlen :P
Istället DOG DOG DOG vi de första 30 minuterna av dansen HAHAH som vi tog i.. TO TINKI MINKI I DZANKI :D hahahah
Vi ska dansa tsm på uppvisning, och jag har fått SÅ STORA FÖRHOPPNINGAR att vi en vacker dag kmr vinna danstävlingar och bli riktiga proffs (A)

haha så kmr muki där på folklor berättar en RIKTIGT sjuk historia mitt i allt HAHA den hade typ ingen mening? Den gick så:
-Kalle gick i 7:an och gick ut med alla mvg, Hans föräldrar blev riktigt glada och frågade:

- vad vill du att vi ska köpa dig?

- En RÖD boll...

Och så fortsatte Kalle att få alla mvg både i 8an och 9an.. och hans föräldrar frågade efter varje år:
- vad vill du vi ska köpa dig?

- en RÖD boll...
Och en dag blir Kalle sjuk.. och på hans dödsbädd frågar hans förädrar honom: Varför ville du egentligen ha den röda bollen?

Kalle: - Därför att..... (sen dog han)

WTF? HAHAHAHHA
Jag ba jaha ? och vf ville han ha en röd boll? muki: Man fick aldrig veta HAHAHAHAHHAHA SÅ SJUKT HAHAHAHHAHH

Ps. idag designade jag Aminas blogg... kolla själva http://aminka.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0