Gröningen

Så fucking kul att träffa alla gamla freddebarn. Och jag vet jag blev sakat på bilden...Altså freddebarn är freddebarn, så är det bara. Vi har utvecklat samma humor samma tröghet och samma mobbning HAHAHAH. HELA DAGEN gick ut på att mobba mig, seriöst altså... Med oss var också "inte freddebarn" (typ sånna mobbade som fakke och mateo och sånna) men de hänger på bra hahaha... ta inte illa upp ni vet jag älskar er ;)


(bilden är när jag amina och dessa snyggingar skulle cykla dit..:P De gör dampet... inlägget som heter "AHAHAHAHAHA" :P och det är till för att mobba Amina klart)


Jag & albantjejerna :D:D:D<3

Först vi grilla.. MATEO tog med CEVAPE ÄKTA HAHAHHA och värsta pavlaka och allt, amina tog med FUCKING HEMMAGJORT BRÖD TILL KORVARNA HAHAHAH muki blatten tog med pipa och Irman köpte FULLKORNSBRÖD till hamburgare HAHAHAHAHAHHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ljubi majka svoje strance

Erkänn ni blir frestade;)



Sen spelade vi basket.. OCH tro mig detta är från början när vi var normalt många.. Sen blev vi TYP 50 st på halva planen, jag och Irma ba.. eh hejdå? vi spelar inte... man kunde typ inte röra sig av alla HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0