Härligdag

VET NI VAD ;) VI SKA VISA UPP 6 JUNI antingen i Lund eller Eslöv, lätt fett och sen organiserardem också för oss ( i folklor ) att åka till SKARA SOMMARLAND


Och innan idag kollade jag på WipeOut, som jag skratta altså. Speciellt åt skåningen isak sån fucking blatte HAHA han ba:
- det hade varit bra med en kebab eller falafel nu
programledaren: - tror du att du vinner då?
han: - JAG HAR REDAN VUNNIT DÅ?

och sen ramlade han typ på slutet.. så programledaren:
- Vad hände på studsmattan, varför trilla du?
- Det va meningen, med lite action.
HAHAHAHHAHAH

Sen va det sån albantjej, hon ba GÖRLPOWER slog sig på rumpan och sånt. och vann en gren kommer isak där...
det var meningen jag ville ba låta henne veta hur det känns att vinna :P HAHAHAH

WIPEOUT HÄR


Kommentarer
Postat av: Sahar

HAHAHAHAHA vilken blatte

2009-04-26 @ 22:50:31
URL: http://sahaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0