IMORGON ! :)

Sitter här nu, pluggar till Samhällstest imorron. Sista dagen utan träning innan sommaren. Imorgon börjar förberedningarna..



Ae pallar inte våra problem i matan^
Och jag pallar inte våra långa hålor där vi målar naglarna :P>
Och våra tråkiga kemilektioner..;)

 HAHAHA idag... så FASTNADE jag och Bevz i hissen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA eftersom man behövde sån bricka för att åka ner och upp, så vi ringde larmcentralen och massa sånt.
Dem ba: ÄR DETTA FALSKTALARM?
Bevz: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄE HJÄLP
HAHAHAH.  Och efter en minut tändes en lampa i Arnelas huvud.. VI HAR JU BRICKA? hahaha så funkade det och vi åkte ner. Beverly har sån fobi för att vara inlåst och börja nästan gråta HAHAHAH fast vi skratta sönder :P
Vi i hissen(Jag syns inte så mkt (A))


PS. Jag märkte nu att DEN SEXIGASTE killen i inlägget http://neelo.blogg.se/2009/april/bosna.html inte kom med i rutan för jag gjorde bilden för stor, har fixat det nu :)

Kommentarer
Postat av: beverly

Jag var faktiskt jätte rädd. Dirre bara "var du rädd? Det märktes".

Ska aldrig åka hiss igen!

2009-04-21 @ 19:38:59
Postat av: d

aee fattar inte asså

2009-04-25 @ 00:05:20
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0