Min bror

Desto mer jag är med dig, desto mer fattar jag hur mycket du betyder för mig. Bl a var det dig jag grät för när vi slutade nian, när jag visste att jag inte skulle få höra ditt skratt, dina skämt,  vara nära dig och se dig varje dag. Det som plågade mig mest är att jag inte kommer kunna vara med dig och växa upp med dig som en riktig bror. Hittils har du verkligen varit som en bror och ställt upp. Alla bilder bara väcker minnen hela tiden. Och det har ALDRIG varit en dag jag varit med dig som varit tråkig. Med dig är man sig själv, och du bjuder verkligen på dig själv och bryr dig inte om vad andra tycker och tänker. DET FINNS BARA EN MUKI !

Måste säga att ditt leénde och skratt är så smittande att man bara måste skratta när du gör det. När du flyttade till Hyllinge, jag kände riktigt hur något fattades, hur ett ljus försvann, och det ljuset är du. Nu ska du äntligen flytta tillbaka där jag kan ha dig nära mig. Där Irman, min andra bror, också bor. Där har jag er på samma ställe. Och jag kan lova att jag ska försöka träffa er så mycket som möjligt. Idag är en speciell dag, dagen då min bror fyller 16. Jag hoppas verkligen du får en riktigt bra födelsedag och blir 487549875439857 år gammal. Och som jag sa när jag gratta dig (först av alla tjejer, eftersom Mateo inte lät mig gratta dig först, knuffa undan mig och sånt) Att jag verkligen hoppas vi ALDRIG glider isär, och akobogda blir gamla tsm.

Hur mycket du betyder kan man inte sätta gräns på, för allt hur mycket du betyder växer för varje dag... Jag lovar jag älskar dig bror. !

! varning för extremt gamla bilder !


Förvånande hur många bilder jag hade på oss 2... LOVE 2 MY BROTHER FROM ANOTHER MOTHER.

Kommentarer
Postat av: donika

awwwwwww, grattis till honom, fin text<3

2009-04-12 @ 19:37:43
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: VATO

feet text, grattis muki bror.

2009-04-13 @ 00:24:38
Postat av: Twiggy

hello , that is very nice thing to say to your lover. if u want u can be in the show afganistans next top model? but jast if yu want to? please call my cell pone , zero zero , one nine ,two two, one thousand eleven and twleve feeften numer one . my the lord above be with u arnela mujcanovic

2009-04-13 @ 12:25:22
Postat av: Majbritt

Hejsan jag tycker att denna texten är fantastik den får mig att känna mig älskad av ngn som engentligen inte älskar mig tillbaka. Jag känner mig som en uppblåst mage (laktosintollerant) känslan av actimel som tränger sig genom mina tarmar får mig att känna en slags befrielse jag känner att det finns något där ute som inte vet vem jag är egentligen ; kristen .. ja jag sa det arnela , jag vågade säga det rakt ut denna gången .. jag är kristen. Jag känner att kraften från raa har omfamnat mig i sina omfamnar och det är något jag som individ uppskattar . Mycket snack liten verkstad det är det elisabeth brukar säga , tack för tiden vi aldrig haft tillsammans , tack .. må skogens svampar va med dig för alltid.. Shallom

2009-04-13 @ 12:33:03
URL: http://Hejhoppgummisnopp
Postat av: Anonym

ja jag gjorde på mig nyss .. de gjorde jag

2009-04-13 @ 12:34:32
Postat av: arnela

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MAJBRITT, ÄKTA MARTINA HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA omg



PS. Anonyma, har ni inget liv?:P klart jag tar bort er kommentar när den är onödig hahah

2009-04-13 @ 12:35:06
Postat av: Anonym

Arnela måste erkänna , den anonyma som skrev att han e ingen profet va jag :S och de va jag som skrev att du tog bort det.. förlåt .. HAHAHAHAHAHA

2009-04-13 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0