SY FUCKING 8 H !

idag sydde vi folkdanskläder, och helt seriöst jag vill ba få det fucking gjort jag orkar inte mer. Jag och Dzana äkta teamwork hahaha gjorde fan halva jobbet..till skillnad från vissa (Mirela HAHAH) som ba satt och skratta när de fick tillfälle.. Mirela garva SOM FAN åt typ riktigt torra skämt.. man ba okej? hon ba jag har tråkigt -.-



Sen kmr Mirre och Denis där ska leka harni och ska hjälpa.. aw dammsuger och sånt :) Mirre jag och Dzana snacka om dig framför dig när du lyssna på musik hihi du hörde inget o sånt :P jaja Denis där emot gjorde inget, eller jo höll tyget en gång, blev säkert övertrött stackare -.-

Och amina värsta eliten gjorde allt jaja. Plus idag fixa jag skjuts till Dino av Elzana min räddare :D<3 Fast ingen biljett hahahahahahah smart, någon som har ? annars köper jag där :S

Och vilka damp man fick på fucking hor-tant som fucking hor-bråka hahahahahahahahah leker maffia och sånt så har hon ena foten i graven typ, hon blev sur för vi va i "moskén" utan hennes tillåtelse, vem e hon ens?:P och Mirela ska såklart va sjukast och vara uppkäftig mot henne HAHAH


Kommentarer
Postat av: amiina

Jag bokstavligen dör av garv nu ! "ENA FOTEN I GRAVEN!" Det var dte bästa uttrycket på århundrade :D HAHAHAHA

2009-04-09 @ 11:50:58
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0