Wääää

äkta amina när hon ska säga att hon skratta sönder : Wäääääääää.
Idag sydde vi ännu 8 h :P "bara" västarna kvar. TOOOOOO sine :D Idag va det äkta skuldkänslodagen. Alla hade skuldkänslor får sånna ryck klappar en på armen (amina och mirre) Och jag får typ attitydsproblem när man inte gör sitt noggrannaste så jag slutade sy typ sista timmen :P


När vi skulle hem jag dzana, amina, mirre och lilla azra cyklade jag amina maxade gatan räckte fingret till alla o sånt(vet ej vf) sen när dzana stack hem vi snacka värsta exorsism fyfan ringde mirela sen när jag skulle gå upp för mina trappor sj:P helt rädd. Plus vi snacka sönder. Har inte snackat med henne EN dag och vi snackade i en halv timme utan flipp och vi berätta inte klart allt. Det kallar jag problem.

Dino Merlin på lördag.. biljett köper jag där :) längtar som fan, SKA MAXA

HA DET SÅ FUCKING BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0