<3

Måste bara säga att förrigår kom Irman ända till väla från DR för att träffa mig hihi, och mateo & muki kom från ad till fredde för min skull med sina "feta" hundar HAHA. Jag svär mukis hund Milli hade kunnat slakta en människa den e typ lika stor som en chihuahua :) och så kmr buffon där, mateos hund som hade dödat mig bara han hade trampat på mej :P


(bilden e fett gammal, kanske från 8an :))

Så sött var det i af var ba tvungen att tacka <3 lätt att jag saknade mina killkompisar mest när jag kom från bosnien !

Jag hade ändrat min meddelandesignal till sån "jesus-återkommer-till-jorden-signal" hahaha så muki härma hur det såg ut jag dog av skratt. Sen skratta han (för 359843067368785 gången) åt mjölkincidenten på fredde.

(och en bild på mateo från nu i sommar hahah när vi var i Morica han.. Erkänn helt söt när han förklarar något som e "sjukt" haha ae plus lägg märke till hans då-nya halsband ljiljan :))

När jag drog ett skämt typ i 9an skrattade Muki så mkt att han boxa mig så jag fick fläskläpp(utan flipp) haha sen sa han förlåt i en timme... sen dess drar jag ett skämt och backar typ 3 steg HAHA

OCH JAG TRÄFFADE MINA ÄLSKLINGAR IGÅR STEPHI & RUKI. Som Stephi bar mig när hon krama mig awwwwwwwh haha det e min hulken <3 så käka vi tacos, sen kom mirelas kille & hans kompis och kollade på match... BARCA FÖRLORA MED ETT NOLL, va ba tvungen att säga det :P

Älskar er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack

2009-08-20 @ 21:21:19
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack

2009-08-20 @ 21:21:22
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0