Abboooo

Jag känner mig så trött, och ångrar så mkt att jag mår dåligt. Jag är SÅ glad att jag har riktiga vänner som ställer upp & lyssnar på det jag mår dåligt över.

Jag va precis och jobbade första dagen i filborna kom hem och nu väntar sån varm corba på mig mmm, för er som inte vet vad corba är så är det bosnisk gryta som bara bosniska mammor kan göra :P haha

Efter maten drar jag ut med Amina & snackar ut, jag tror det bara är hon som kan ge mig råd just nu, vet inte varför men hon vet mest om detta! Dona har också hjälpt så mycket ! LOVE DIG :)

VILL PÅ VÄGEN SÄGA GRATTIS MATEO LJUBI TE BAKA HAHAHAHA :) <3



Kommentarer
Postat av: db

fiins alltid här för dig älskling.



grattis till mato:D

2009-08-22 @ 16:54:20
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0