Börjar skriva igen :)

Haha nu ska jag komma med lite bölande om mitt hår (igen) haha. Jag har precis fört över bilder från bosnien. Och så kmr sånna bilder där mitt hår va SÅ FUCKING FINT.. :(
Plattat
naturligt

Jepp jag vet att ni tänker att jag e dum i huvudet för jag klippte det :P
 och på tal om hår.. KILLAR ! med fint huvud,,,, SNAGGA ER....

Min brorsa hade längre hår...

Och fucking erkänn att snaggat e mycket finare?


Kommer mer bilder sen, pallar inte lägga in nu :) ska också lägga in ny bosnisk musik bara för aminas & co skulll :)


Kommentarer
Postat av: amiina

jag hade gett din 100000 gånger om den dagen du hade den blåa tröjan på dej. För det första; tröjan är bland dom sexigaste jag sett ever. Och du är ju alltid porrig så skitsamma:P och håret är KNU**ANDE ! :O BTW BRAAAA ATT DU LÄGGER IN NY MUSIK :D <3<3

2009-08-18 @ 13:07:37
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0