Crazy school days

Alltså ibland kan jag bara inte fatta att jag en dag kmr att sluta gymnasiet. Vad fan ska man göra då? Plugga vidare och livet blir tråkigt. Jag tror inte att det ens är möjligt att någon har det roligare än mig, doni & deki i skolan. Alltså tsm vi e ba crazy..

Mitt flipp är alltid ha det gött ät kött.. Kmr doni där remixar det med RIKTIGT skånsk dialekt och lägger till "för fan". Alltså som jag skrattade jag svär ni skulle bara hört det var maxat.. Eller när jag idag sjöng på mattelektionen för jag inte pallade mer.. OCh texten var värsta okreativ: hjärna..........jag ska skjuta dig i hjärnan....... det är typ riktigt tråkigt.. Och som vanligt... DOOOOOOOOOOOG doni av flabb <3 loveu crazyhead.

Och nya smeknamnet, som ni märkt, till Derya är Deki (pga att hennes efternamn börjar på Ki) Och FULASTE smeknamnet till Mateo MATTIS som han hatar HAHAHA :)

Måste säga att jag fått tillbaka min kärlek för Diddl.. som jag älskade så mkt innan.. HAHAH det som är så kul är att nu blir min blogg precis som mateo beskrev den..

Hej jag heter arnela jag går nv jag skriver mina nv-skämt här i bloggen och jag gillar rosa...
(inte för att jag ngnsin sagt det) men det är hans sätt att mobba mig...



Finns inte sötare.. inte ens hello kitty klår honom!


Imorgon fyller en väldig speciell person 17 år :O

Kommentarer
Postat av: HELLO KITTY<3

Jag vill inte sluta gymnasiet. VÄNTA JAG HAR EN IDÉ!!! När vi tagit studenten går vi SP, sen TE, sen HP, Sen IP, sen ES osv... tills det inte finns fler, sen går vi alla linjer på alla privatskolor som finns, och sen när vi är klara är det dags för oss att dö! HAhahaha, visst är det en bra idé



Du,,, tyst... Diddl suger jämfört med HELLO KITTY<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<



HA DET GÖTT ÄT KÖTT FÖÖÖÖER FAAAAAAAAEN!!!



Du är också speciell.. på att fisa :)



Älskar dig mitt kötthuvud, som ska skjuta min hjärna!

2009-08-31 @ 21:27:30
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: db

kom min kommentar?

2009-08-31 @ 21:27:59
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0