Familia n' all that

HAHAHA när jag vaknade fick jag ett sms av amina:
- Arnela jag hade en sån konstig dröm att du ringde mig
- Ja amina? Det är GANSKA sant :P
så skrev hon:
- Det finns ingen chans i världen att jag någonsin mer i mina levande dar ska klassa dig som normal igen -.- haha

JAG DOG av skatt åt det... jag ba nej? jag är inte det? lär mig av den bästa;) (amina själv då)

Vi ringde mateo 10 på morgonen igen HAHAHA Så fick han likadana damp igen och skrek håll käften.. sen ba vidjeces za ovo ne mogu da zaspim(A)

I af jag önskar jag kunde lägga ut videon på mitt och donis skratt 6 på morgonen innan vi skulle sova. Vi skrattade åt inget?

Finaste posen? doni då när hon fick lite damp
palla vara lika glad som mig 6 på morgonen?

Vi sov inte så mkt, för kl halv 10-10 satt vi vid sabinas bord och käkade hennes ultimata frukost.

Sen stack vi hem efter att ha hjälpt till med städning lite o så.. Jag stack till familia och var där och i väla i ungefär 5-6 timmar HAHAHA leta skor och shoppade sönder. ÄLSKA FAMILIA !!!!!!!!!!!!! Mami köpte mkt saker till mig. Underbaraste människan i världen !

Och så måste jag ännu en gång kommentera mina så snygga skor som jag såg först på Jenny, en tjej i min klass. JAG VAR TVUNGEN ATT KÖPA DEM. Och jag härmar aldrig någon men detta var ett undantag.



Den enda nackdelen med att vara lång är... att man blir ännu länge i klackar.. fucking abohassanlång. Jag är längre än alla killar :( min kille kmr få vara en 2 meters lång bosnier.. han finns typ inte?


Kommentarer
Postat av: donkenchicabana

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA



jag dööööööööööööör

2009-08-30 @ 22:56:27
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: amiina

det är kedd på dej. asså allvarlig kedd. inget annat. AHAHHAHAHAHAHAHHA

2009-09-01 @ 20:41:07
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0