Från förrigår... Tina 18 :)

Jag är LITE seg,,,, märks att skolan har början och att jag inte har tid? AE abohasan på mej... jag är bara inte hemma HAHAH

Födelsedagsbarnet med burken :D ^

ABOW :D "gänget"

Gänget på i en annan vinkel HAHA

Doni och Jag gör ultimata posen ;)

Tjejerna DOni, jag, rozafa och Agnesa :)

Doni & Jag igen

Och sen FESTA :D Jag & snyggingen Derya ! ;) För att jag ska dansa loss behöver jag inte alkohol, bara en sockerkick av läsk? hahaha så doni fyllde på hela kvällen/natten HAHA :P

Jag och absoluta Maffian Rozafa  :) Om ni undrar varför jag har annan klänning så är det för att det inte var bekvämt att dansa i den andra hahaha.

Som avslut en till gängbild

Skitkul, tack för allt alla :D speciellt till Doruntina !


Kommentarer
Postat av: db

HAHA ASSÅ JA PALLAR ITNE att jag fick vara din påfyllare av sockerkick! hahahaha, så fort du slutade dansa ; FYLL PÅ MED LÄSK !! ahahha ;p0 aeee pallar inte, älskar dig så jävla mycket älksling<3

2009-08-24 @ 21:31:26
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0