Harmony

Okej jag ska börja skriva lite mer när jag har tid. Igår var jag fadder och vi hade aktivitetsdag i olika lag. HAHA vi vann inget :P Jag gjorde alla "stationer" snabbt så jag & doni hann sticka på middag med klassen ;)

Duktigt att killar också kan diska? KLART killar i min klass diskar,lagar mat och allt fan värsta maffior
Doni & jag stack hem till mig, fixade oss och stack på insparksfest. Jag och Doni valde ut kläder till henne, först ville hon ha mina sexiga vita :) men de var LITE för stora haha så hon hade allt mitt på sig förrutom skorna som Dirre tog med sig.

AE det var keddan på oss, när vi kom dit dem ville vi skulle hjälpa till, hell to the no? haha Vi bara eh vi ska dra och köpa ngt så satt vi bakom en skylt och snacka och flippa så kom artur, alex, hame & kinge :)

HAHA ursäkta min tetkas bosniska matta
Måste erkänna att vi festade mkt mer än ettorna.

Jag faaaaaaaattar inte vf jag blivit så maxad? det kmr sånna perioder hos mig hahaha. Alla undrar om jagrökt på.. NEJ är svaret:)

Fotton från igår? Jag har några, men en annan tjej som fottade mkt mkt mer, hennes kamera blev snodd. JAG VET VEM SOM SNODDE DEN, sån äcklig fucking människa, hatar dig :) ska inte säga namn för "man kan inte anklaga" -.-

Vi utanför båten Harmony :)

Måste bara kommentera Kinges FETASTE tröja(han i orange/rosa) Det står DAMN IT FEELS GOOD TO LOOK GOOD
HAHAHA som jag dampa jag vill också ha en sån hahaha :D

Jag ville att kinge skulle vara pimp så han ställde sig i mitten hahaha Så långa vi ser ut att va, eller hur Kinge?

Doni och mr Marockan som jag är avundsjuk på för hans solbränna :P hahah

lite fest....

MYCKET fest HAHAHA... alla killar från 2:an och 3:an blev så varma att dem tog av sig tröjan HAHA
på bilder f.v. Klasskamrat bästa artur, doni, jag, hame, jacob?, och typ någon

Dirre, jag och donika :D aaaaaaaaae

Tack för igår tjejer och killar :)

Ett speciellt tack till Hami för han älskar mig så mkt hahahaha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du inte känner igen mig :P

2009-08-28 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0