Hemma !

Altså jag vet inte var jag ska börja? haha och jag har haft många besökare trots att jag inte skrivit ngt på fucing 2 månader? hah och aminas kommentar på förra inlägget, ae jag la mig. Vill ba säga att jag e fucking glad att träffa alla <3 saknad efter sverige har aldrig varit så stor.

Jag va med Doni idag färga håret både jag och hon.. och vi har samma hårfärg och längd :P haha ps. ja jag har kort hår nu.. :( men mitt förra var fucked. Jag lägger in lite bilder från sommaren imooron, pluss jag fottade int så mkt? ni tror man har tid när man har kul.. Haris koncert=oförglömlig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vill också ba säga att jag lyssnar på sinan sakic på min nya I-pod... men det vikttiga är att SINAN E KUNG ! VÅGA NT SÄGA EMOT.. trezan e bästa låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0