Hif match

måste lägga in en bild om igår också :D alla faddrar och ettor hade wannabe mingel vid olympia, inte så jätte kul men doni derya muki och mateo gjorde det kul :) Hossam och abbas också på matchen för den delen
Så skulle vi fottas Doni direkt kutade så jag fottades med Derya...

och fottade donis öra :)
Snyggt visst? :)
Och måste bara kommentera att jag inte kollade på matchen utan på Gais målvakt ABOHASAN på han så kexig :)

Sen träffade vi agnesa på MC och vet ni vad det första va som hon kommentera? HAHA jo målvakten !

Idag, första dagen i skolan och första träningen. Imorgon jag kmr inte kunna röra mig av mjölksyra :D hahaha och skolan? jag har saknat den som fan jag bryr min inte om ni tror jag e pluggis, jag har saknat alla i skolan! HAHA :D

Ska dra o fixa naglarna
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0