LÅÅÅÅÅNG skoldag

Ja trots att jag går NV så har jag SOFTASTE schemat jag svär av alla linjer ;) Förrutom då varannan fredag då jag slutar 4... haha som mateo sa att han trodde att vi skulle gå till typ 8 :P

Han tror även att jag kmr bli en rymdforskare, som jag dog när jag hörde det ouf fyfan jag ska lätt bli plastikkirurg hahaha han däremot vill bli truckförare som tar med sig lunch i box och vinkar till sin pappa när han kör till andra länder HAHAH

Alla i skolan har varit dampiga idag fyfan, jag spillde lite vatten på Hamis huvud.. han fyllde en hel mugg och spillde över mig så jag var genomblöt hela dagen ;) soft ;)

Måste även avsluta med VECKANS HETING trey songz, han e så F*CKING het





Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt för att jag har damp i mina innersta inälvor, älsar dig otroligt mycket och det vet du!

hamid har också damp för den delen! :P

2009-08-28 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0