Learn from others mistakes

Idioter lär sig av sina misstag
Smarta lär sig av andras misstag


Man kan inte ta tillbaka det man gjort, trots att man ångrar det så otroligt mycket.
Finns så många saker jag hade kunnat göra annorlunda som hade gjort att mitt liv hade sett annorlunda ut.
Men gjort är gjort.

.. ska inte deppa, vill bara säga till er som börjar skolan imorron, att jag börjar skolan 24e (H) hahahah.
och så måste ni se denna videon, jag såg den på mtv och fattar inte dem som tkr denna låten e bra? FÖR JAG DOG AV FLABB...


Ska laga mat fixa& sticka på möte :)




Kommentarer
Postat av: doni

hallå vem e hon snyggingen på bilden längst ner? kan man kanske få henens nummer?

2009-08-29 @ 01:10:05
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0