LILILILILILILILILI

AE vi sitter här hemma hos Sabina i hennes rum; Sabina, Ema, Donika och jag? Vi hade middag / fest innan omg som vi dansa innan... och så kolla vi på date movie, SÅ FUCKING KUL ÄKTA ARNELA OCH DONIKA HUMOR.. SPECIELLT NÄR DET STOD PÅÅÅÅ TIDNINGEN 6 months old.. DONIKA SKRATTA I 6 DYGN. Sabina tyckte den va så fucking dålig att hon typ drog av sitt hår, och blev rädd av katten i filmen,...och sen "lord of the rings" som jag typ däcka till............ BORING
Och sen FEST :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Käka zeljanica och sånt mitt i allt.

vi satt där och kolla på sånna fula äckliga blondiners blogg, äkta mobbade för fan så jag härmade dem lite och vi fottades också lite minimala och maximala poserna ae det är abohassan på oss. Leker G's och sånt.. ae jag vet att det är ÄKTA kedd... palla vara seriös hela livets universum?


vanliga posen som alla "maffior" gör


"vanliga posen"


Grannarna kom typ och plinga flera gånger och vi öppnade inte. Vi skrek nog GANSKA mkt, speciellt när jag fick leka hjälte och ta spindeln. Sabina, Ema och Donikas skrik... SAMTIDIGT.. fatta oljudet? Då kom grannarna totalt.

Sen dem satte för handen så vi inte kunde se att det var dem.... så ja.... vi bara ignorerade dem GANSKA mkt och satte på BE EASY MASSARI på högsta istället :P

Nu vi ringde några kontakter.. bl annat amina, martina, Ensar och Mateo HAHAHAHA DERAS REAKTIONER på vårt arabskrik.. ni vet den KELELELELELELELELLELELE ! så högt vi kunde äkta fick attack... Mateo var tyst i typ en timme? sen till slut sa han: HÅLL KÄFTEN hahahahahah VI DOG.... det var det enda han sa...

Nu sitter sabina och leker domacica och bäddar till alla... HALV 5 PÅ MORGONEN... vi ska nog inte sova och sånt shit.. det är för småbarn?


Kommentarer
Postat av: the man (girl) of your sexiest dreams

HAHAHHA, DET ÄR ÄÄÄKTA HASSAN-ABO PÅ OSS, FÖRFAN , <3

2009-08-30 @ 22:55:40
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0