Musik :)

Så nu har jag fixat nytt utseende på bosniska ipoden :P Den har EXAKT likadant utseende som min riktiga ipod hehe :P
Nu kan man också själv leta efter musik man vill lyssna på det kunde man inte i den andra :P

Måste säga att de första 3 låtarna är SÅ FUCKING MÄKTIGA... och asims nya album är längst ner jag pallade inte flytta upp dem haha.

Måste bara kommentera att JAG ÄLSKAR SINAN SAKIC !!!!!!! fucking bästa artisten genom tiderna... Första låten är hans, I LOVE... Och om jag hade gått på hans konsert jag tror jag hade svimmat .. jag vet inte vad jag hade gjort alltså flippat ur :P



Och andra låtar som är bra är Hari mata hari - Azra, som han gjort speciellt för min Azra Rasidagic :) <3
Låtar som jag också älskade denna sommaren är Colonia - Gukni golube & deen - bez trunke srama. Det är inte låtar jag brukar lyssna på men endå ahha

Jag kom inte på så många låtar från denna sommaren trots att det finns 8245789 så jag måste vänta på att Mirela ska skicka :) eller dem som e villiga?

Dragana Mirkovic - Explozija
Jos te volim, jos nisam nicija
Jos je u meni, ljubav ko eksplozija
Jos mi znacis, jos sve bih dala ja
Jos je u meni, ljubav ko eksplozija



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0