ny mobil ;)

Idag innan mötet hämtade jag ut min nya mobil, den är så lätt, sexig och SKITBRA,
sony ericsson T700.
Och sen direkt satte jag in nya teman. Och för er som vill ladda ner skitbra teman och ringsignaler på mobilen gå in på
http://www.zedge.net/ det finns SKITBRA teman jag svär. Sen såg jag bland annat denna som jag dog av flabb åt....(som ingen dock hade använt som tema, men endå ahahah)
sån speciell toa för emosar där dem skär sig.

Vill också berätta att jag efter mötet stack till stan med min tjejer doni och dirre, sen på mc träffade vi blatteligan och alex&calle hahaha. Mateo filmade alla med min nya mobil han slog dem på huvudet med kameran såvideon blev "fuuuuuuuuuuuucked up" som muki hade sagt :) .
Sen stack jag & doni lite på stan Dirre till LA och sånt shet.

Piss ut

Kommentarer
Postat av: beeeeeeeeeeevzzzz

HAHAHHAHAHAHHAHHA, toa för emosar. Kolla så deprimerad den gubben är hahahahahha

2009-08-22 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0