SÅ mkt framför mig

Det är en vecka kvar till skolan. jag kan typ inte fatta det. Sommar 2009 är redan slut typ? Sen blir det gamla rutiner igen.
Sve po starom, sve po starom dan za danooooooooom...
Idag var jag med donika i väla haha så kul vi hade, vi träffa derya & bevz som jobbade. Fan vad jag saknat mina brunetter :) "gamla tjejligan"
Filippinen, albanen, bosnjaken och turken :D

Jag vet att det aldrig kmr bli som förr, men jag BER er (ni vet vilka ni e) att SNÄLLA bli sams för min skull?

I alla fall när vi va i väla jag hade skämmigaste ringsignalen HAHA alla bosnier vet vilken det e...
ooooooo stigla ti je poruka ni vet den hahahaha
Och så fick jag typ 10 medd på samma gång, och jag hade inte fått sms på riktigt länge.
Och ja det e inte jag som valt signalen det e min pappas haha har hans så länge tills jag får min egen för min e massakrerad haha

Och sen har jag lust att skriva om aqua(ett diskotek vid sarajevo) som är så fucking fett !!!!!!!!
Jag va och kolla på Jana en gång och fatta musiken och basen och allt, sen har dem en pool bakom scenen altså det e keddan.






to mi raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadi



Kommentarer
Postat av: bensinen i bilen

aaae arnela palla att du leker att du varit i bosnien och plastikopererat dig så att du ser ut som ett kex som står och smular...aaee rikti stress på dig arnela..

2009-08-18 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0