Trött -.-

JAG ORKAR INTE MER !
Fuck detta nu, jag har varit hela dagen i skolan och stan "bytt saker" kolla meningen med hela leken vad att få en skruv och till slut byta till sig till något så värdesatt som möjligt. Vi fick en ängelstaty till slut. Vissa fick gitarr, 1500:- glasögon(JL), hif tröja med atografer från hela laget.. PALLA

Och nu kl halv 6 är det grillning, jag pallar verkligen inte, jag fick skoskav ont i fötterna + täningsverk från igår. DETTA SUGER ! Ska dra och skicka in mitt körkortstillstång istället och typ kanske kanske kanske sen dra till pålsjöslott där vi ska grilla. men egentligen vill jag ba lägga mig o vila :)

Abohasan på dej?

Kommentarer
Postat av: db

hassanabo på dig

2009-08-25 @ 19:56:24
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0