You can't get everything you see

Jobb idag, som vanligt på lördagar. Haha måste också berätta (bara ni från fredde fattar), jag träffade Axels barn Folke & Lage på Filborna HAHAHAHAHAHAHAH DET ÄR ABOHASSAN PÅ DEM.

Snart ska Doni hem till mig, sova hos mig. Samtidigt som vi har gäster. Fast vi ska vara gäster hemma hos Sabina som ska göra en tjejmiddag, som alltid blir lyckat ;) HAr saknat fan det va längesen.



HAHAHA måste också berätta om incidenten vid maxi. Arnela kommer hem från jobbet.. pappa STÖRTGLAD och mamma typ halvbölar...

pappa: - Tre tusen i fickan för ingenting;)
Arnela: - Vad fan har hänt?:P
Omer(bror): - HAHAHA en gammal gubbe körde in i pappas parkerade bil och stack lekte oskyldig. Pappa väntade vid bilen på att han skulle komma tillbaka från maxi. Han hade 3 vittnen som lämnade nr och allt. HAHAHA vet du vad pappa sa till honom när han kom tillbaka? - PENGAR eller så ringer jag polisen!
Mamma: - HAN VAR GAMMAL :(
Pappa: - JA OCH? tror du någon hade tyckt synd om mig om jag hade gjort samma sak? VERKLIGEN INTE.  AAA FAN lacken bara lite repad och 3000 kr för lagningen ;) Egentligen sa jag 2000 kr men gamlingen hörde fel och sa 3000? Så jag bara höll med och fick en tusenlapp extra.

HAHAHAHAHAHA JAG MÅSTE DÖ palla att min pappa är äkta blatte? :P maffia för fan <3

Men det är abohassan påmin mamma som tkr synd om allt som rör sig HAHAHAHA för helvete när man trampar på en myra hon typ gör värsta begravningen och sånt HAHA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH orkar inte din mamma, det är äkta xd det är inte abo hassan det är hassan abo , lätt ;) <3

2009-08-29 @ 23:05:22
URL: http://ebr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0