äkta lov

Igår blev det stan med Aminka, leka luffare på stan & så.. och sen sticka hem till henne och slinga hennes hår...
Jagska säga en sak, man ska inte slinga aminas hår.. hon e överfuckingkänslig och typ gråter när jag andas på hennes hår typ HAHA och sen tog det 0349856945843 år, och hon bölade över varje liten detalj :) när jag slinga det böjde hon sig fram av smärta och typ lutade sig mer o mer mot golvet som en emo... men JA.. vissta hade vi kul
Och jag njuter av andras smärta HAHA :D

Sen hade vi RIKTIGT girltalk, sån djupdjup talk i graffiti på knutan :)) hell yyeee

Kolla aminas "sexy-teacher-glasögon" hahahaha måste bara kommentera att hon i glasögonaffären trodde att amina e psykisk störd när amina sa.. "nej men jag vill ha sånna glasögon med sexy-teacher-look" HAHAHAHAHAAH OMG !
Så lyckat går det när amina vill fotta OSSS.. (har svårt för att sikta)

Jaja ska dra & träna WP nu :D Sen blir det HÖNTS HÖNTS- MIDDAG hos Saaaabbiiiiiii <3 missed u gööörl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0