Alla gillar kedd :)

Har varit i gbg, inte kunnat skriva. Plus att jag varit däckad idag, har inte sovit på en helg :P ganska kedd HAH och sen har man typ... tagit ledigt från skolan för att sova ut och plugga det man missat HAHHA :D

Känner inte ni ibland att ni bara vill skriva allt ni varit med om? Typ det är omöjligt att skriva allt när så mkt händer haha :D bilderna talar nästan för sig självaa :)
vi sitter och softar ba så

däckade? NEJ hahahahahahahahhah, vi ba lekte att vi sov, i huvudet var jag kickad av allt kaffe jag drack. Utan flipp jag tror jag drack 4 liter kaffe

detta var endå någorlunda normalt.. ett tag senare dansade vi kolo (vissa i underkläder) HAHAHAHA

Och första natten satt vi uppe och lyssnade på Eldin hur han snackade vilken djup kille, jag svär på allt har aldrig innan träffat en sådan smart & djup kille det var sjukt :O
Till och med efendija eller vad han var, var riktigt flippig HAHAH


vi på väg till liseberg HOHO
da G'z

Azra & jag. Vet ni vad som var riktigt kul? HAHA jag och amina typ fottades vid varje grej, precis som att vi var typ utomjordingar som aldrig sett blinkande ljus.. Faik & Dino som bor i GBG typ sneade oss HAHAHAHA :D vi ba FAIL....

Eller ska jag säga "epic fail" HAHA "Justin" använde det ordet precis i början av lägret, jag & amina DOG av skratt åt hans ironi och använde ut ordet, RIKTIGT slet ut meningen med det och allt -.- sa epic fail till precis allt.. DET var KEDD :)

blattarna värmer sig HAHAH man ser bara mina lockar där ju HAHA
ni måste erkänna att detta var fett ?
OH vi åkte aldrig skridskor, men vi stod som emos och kollade på :( HAHA not vi for vidare
jag & mina 2 bästa kompisar :)
vadå vi e sjuka? du e sjuk
nej

jag tror inte vi var klara i huvudet här.. helt stolta över våra klubbor i en moské...?

och inte denis heller för den delen, dansar balett med en soptunna :) HAHA

Och jag visste inte han var sån G ni skulle sett, i bilen alltid volymen på högsta ;) UNTS UNTS

Och höjdpunkten var denis BUMBAR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA SOM VI SKRATTA :D
jag minimerar den så ni slipper dö.. men typ ärligt den var 5 cm i diameter, trodde att den skulle sprängas i mitt huve när som typ


Eller typ DENNA HAHAHAH När vi skulle till liseberg, kommer vi där tar oss 1 h att komma till parkeringen, hittar vi ngn som ska typ ut där vi kan parkera, kommer en bil bakom som också tänker ta den platsen. Och ni ska se blattar på hugget.. ! Vi djurade ut ur bilen och ställde oss framför den lediga parkeringen tills denis parkerat där HAHAHAHA svennen ba FLYTTA PÅ ER VI SKULLE HA DEN ! vi ba HELL TO THE NO !!!!!!!!!!! HAHAHHAHA
JAPP HAHAHA
we aint bitches, we just stand up for ourselves ;)


Kommentarer
Postat av: amiina

Epic fail; we ARE bitches my bitch ;) hehe (6)

2009-12-14 @ 21:41:47
URL: http://aminka.blogg.se/
Postat av: Ajla

HAHAHAHAHHA det är värsta kedd du vet det EPIC FAILET HAHAHAHAH detta var det sjukaste lägret på länge :P

2009-12-22 @ 14:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0