Amina blir aggressiv

Nu är det som så att jag MÅSTE uppdatera för annars får jag riktig stryk av amina, när hon har tråkigt på jobbet kollar hon min blogg och njuter.. Och den mest besökta sidan på hennes dator är min jävla blogg :D HAHAHA så söööööööööööööööööööööööööööööööööööt.. :)

Igår var katarina och Mirela hos mig, aeh helt roliga vi satt och softa bara, idag blir det fika med min fikus :D saaaaaaaaaaknad <3 och min sömn e rubbad ok? -.- fattar ni att ARNELA vaknade klockan ett... helt skämmigt ju, jag som brukar vakna och träna och värsta fixa mig vid 8 - 9 och sånt HAHA men jag sov inte förrigår natt så jag däckade hårt igår.

Imorgon blir det bio med tjejerna ÄNTSÄNTS avatar, jag vt vi e sega men vi typ förflyttade datumet en mil hela tiden HAHA först skulle vi se den för fucking 2 veckor sen, och sen var det fullbokat varje gång -.- jag ba FUCK DETTA JAG SKA FUCKING BOKA TILLS PÅ ONSDAG.. så ja :)

shit jag orkar inte skriva mer, -.- palla skriva sin livshistoria vad man gör på lovet, man gör fett mkt. Jag har shoppat 3 ggr ffs på 3 dagar och endå inte hittat skor till nyår.. det kallas EPIC FAIL

ha det bra era grisar

Kommentarer
Postat av: amiina

duktig ! jag förväntar mig minst fem inlägg till imorgon förmiddag annars kommer jag typ skära mej med skalpellen på jobbet -.-

2009-12-29 @ 21:10:56
URL: http://aminka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0