bas ti lijepo stoje suze, ali nemoj plakati...

Vad Sägs om GBG BALKANFEST till nyår? Fundersamt... men... Mirza + jag åka till GBG = Papuca jag svär hade nog aldrig fått :S Fan FAn FAN att jag fyller 18 2 månader efter nyår ! KEDD -.- men FYFAN så kul det hade varit... får försöka tjata? det är nyår endå :)

Sen har vi andra alternativ också... Funky G? men aaaa, jag PALLAR INTE festa med folk som jag inte vill festa med i hbg ... och jag pallar inte Funky G endå, jag gillar några avhennes låtar. Men hon tror hon e gud och tar 400 kr för att höra hennes sketna låtar ffs.

Det viktigaste är att jag firar nyår med dem jag älskar :D (rubriken har inget med saken & göra)

och så fucking snabbt tiden går :O skulle lägga in en bild från armins fest.. kan ni fatta att det var 1 år och 2 månader sen... jag kan inte fattta det ! det känns som igår :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0