Bosnier...

Jag tänkte på det igår, bosniska killar är mkt speciella haha man kan typ veta att ngn är bosniska bara man kolla beteendet.. Och detta skriver jag med erfarenhet bland annat när jag är med med bosniska kompisar, brorsan & pappa...

Bosnier:
* Tror att dem kan allt bäst, dem kommer ALDRIG fråga om hjälp.. levande bevis är Enes som ABSOLUT inte ville ha hjälp uppför backen förrigår utan kämpade hellre i en kvart själv, min pappa som kopplade elen HELT FEL men vägrade kalla elmekaniker (vi alla kunde brunnit upp)

* Sover till fucking 3 när dem har lov/helg.. Okej detta är INTE kedd... detta är ren fakta

* Skryter FETT mkt om en grej i typ 5 år, har dem gjort en bra grej dem kmr skyta SÖNDER och allt det dåliga nämner man ALDRIG.. typ denna "jag fick faktiskt ett mvg på ETT prov i samhällskunskap i 9an"(så går han i 2 ring) man ba okej?

* Äter ALDRIG grönsaker/frukt. Det är kött som gäller och inget annat. Bosnisk mat, pita, cuftete, cevap osv.



* Är envisa & argumenterar som fucking advokater. Ska dem försvara sig själva, det blir ett helvete för den andra LOVAR er.. Min bror typ.. när han ska argumentera om sina betyg, fucking kedd & inget annat. Hjärnan jobbar i full fart.

* Deras tankesätt = "mannen ska jobba, frun ska laga mat". Dem tror inte tjejen är mindre värd, men dem är kvar i den gamla bosniska traditionen från fucking 1500 talet och tror att mannen inte FÅR lov att ta i en dammsugare. Tror aldrig jag sett en bosnisk man/kille typ damma, tvätta fönster HAHHA

* Ingen ordning & reda. De förväntar sig att någon annan ska hjälpa dem med allt. Rent exepel, Vilken bosnisk kille har haft en och samma penna i mer än en vecka i skolan? Erkänn ni tappar bort den inom 2 dagar och snor någon annans?

och så en grej både bosniska tjejer & killar har gemensamt
* Vi har alltid rätt, även när vi har fel....


Kommentarer
Postat av: bosanka

haha klockrent :)

du borde göra lite fler såna här listor

2009-12-25 @ 14:48:17
Postat av: Anonym

KAN DU INTE SKRIVA VAD ÄR TYPISKT BOSNISKA TJEJR?

2009-12-25 @ 16:31:19
Postat av: Anonym

hahahahahhahahahhahah sant fan

2009-12-30 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0