"det där HÄNDE inte precis"

Jaaaaaaaa, vi ska alla tjejerna sitta på Mezo och fika, hah vi kommer lite sent.. pga att amina kan igång Zufkos bil.. Som faktiskt, om man ska vara ärlig, är en bil från 1800 talet...

Väl framme SOFTA VI hade kul osv osv.. när vi senare skulle hem, det var då det roliga började HAHAH...
Jaaaaaaaaa martina skriker dumheter från fönstet och vi SER att folk kollar lite FÖR MKT på oss... när jag och martina stängde munnarna hör man ngt som knakar fucked up där bak.. vi stannar MITT i stan och ser att hjulet LA helt ner, det var punka. Och med "gud på vår sida" kommer JetongBetong eller vad han nu än heter och sätter på reservhjul, HÄRLIGT nu ska vi köra hem..... men nej.... motorn startar inte.


jag tog en bild från google, tro mig jag vågade inte ta bild, aminas humör var typ "i'm gonna kill someone"

Var det bilbatteriet? Betong chang von lung araben hade sladdar, men ner det var inte det heller HAHAHA. VI ALLA PUTTADE BILEN NER FÖR EN BACKE HAHAHA för att försöka starta den, funakde det? neeeeej.. så kommer sånna araber från DK och hjälper oss HAHAHAHAHAHAHHA NEEJ OCH VET NI VAD? ZUFKOS BIL ÄR SÅ GAMMAL ATT MAN INTE ENS KAN FLYTTA BAK SÄTET... !!! och araben från DK skulle sätta igång bilen och fick inte plats så han ändrade "inställningarna" på sätet, och HELA SÄTET gick snett åt helvete, alltså ni fattar inte. ALLT PÅ SAMMA GÅNG

Vi frös sönder, vi kunde inte flytta bilen en sekund, och jaaaaaaaa.. sen stack vi hem och amina smsar HAR DU MITT KÖRKORT.. jag ville dö okej, dö HAHAHAHAHHAHAAHAHAHA OM VI ÄR NORMALA SKJUT MIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0