Fransklänning OH :)

Jag vet vad jag ska ha på mig på nyår, eller 18årsdag.. fransklänning. Jag vet det e ganska gammalt, men det har kommit ut nya.. OCH jag ska ha den i lila/rosa OMG så hett.. haha det finns ett problem med dem från H&M, att dem e ganska pösiga, och så lånade jag katarinas en gång, sån tight SKITFIN men det finns också ett problem med den :P
MAN FASTNAR I ALLA PÅ FESTER. Alltså fransarna är sånna öglor runda och man fastnar i allt, klockor, knappar, ringar, armband allt hahaha

(detta är mirelas, dock inte tight)

Arnela: -Jag kan inte ha på mig den på konserten -.-
Amina: - VARFÖR DEN E SKITHET
Arnela: - EHHHHH JAG FASTNAR I ALLA !
Amina: Och?????? Så fastnar du i ngn hothot så säger du ba OJJJE ferlåååeeet btw jag heter arnela :)
HAHAHAHAHAHAHAAHAH aeh, och TRO MIG detta svaret fick jag från 3 till av mina kompisar HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0