fucking kedd exakt nu

Jag orkar inte denna fredagen, vadfan i helvetet ska man hitta på.. typ för mkt ledig tid? Först klagar jag på för lite tid, och nu på att jag har för mkt.... !

Kom precis från jobbet... faton var sån snäll & följde mig hem från jobbet, och jag DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG av skratt åt mitt eget skämt, jag svär jag har skrattat åt det skämtet 30 gånger innan och jag skrattar mer för varje gång :S det roliga är att det nte ens är kul, just därför skrattar jag...det kallar jag sjukt...


JA, jag vet att aminas ögon är dödliga :) ice cold

aja ska hitta på ngt nu, BIO?????? fick biobiljett idag av chefen :) helt snäll endå.. och amina frestar mig så fuckng mkt att gå till the tivoli :( ska fan bli emo på heltid vill vill vill DIT !!!!!!! kunde inte min mama ba ploppat ut mig 3 månader tidigare och alla hade varit nöjda...


Kommentarer
Postat av: kaninmammans dotter

då hade vi ju nt blivit vänner din kanin ;o

2009-12-19 @ 14:02:18
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0