Hur ska man veta?

Hur fan i helvete ska man veta om någon är äkta? Hur ska man veta att den man har så nära hjärtat älskar dig så som du älskar den? När något händer, människan klandrar sig, så vet man.. man vet hur mycket man betyder för den människan. Om människan då inte ens bryr SIG lite om att gottgöra det, så vet man..

Om inte männsikan klandrar sig på flera år.. hur ska man då veta? Om den är nära dig i flera år, men SEN kommer smällen. Dessto mer tid går, dessto mer fäster man sig vid en människa, och dessto mer ont gör det när den sårar en. Därför ska man alltid hålla ett visst avstånd, man kan inte lita på någon. Ibland inte ens på sig själv.


Det finns många nackdelar med att itne lita på någon också.. då har man ingen man pratar ut med, och någon som kommer finnas där för dig.. men hellre vara rädd om sig själv och hålla sig borta än att ge sig själv helt till en människa som blir din andra halva...

jag gjorde ett fel, ännu en gång kan jag inte läsa av människor hur dem EGENTLIGEN är...

det finns 4 människor på denna jord som jag INTE haft fel om (än så länge) och jag FUCKING ÄLSKAR ER

Muki jag önskar att jag med ord kunde förklara hur fucking mkt du betyder ! 7 års vänskap är inte lite..
Du har ALLTID funnits där för mig, och dig kan jag verkligen lita på <3 älskar älskar älskar dig !

Du finns där alltid för mig <3 INGET kan bryta vårt starka band, det är för starkt

dem här 2 snyggingarna.. jag LEVER för er... bror&syster

För att släppa in en människa.. det tar år och år utan svek.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den ;)

2009-12-03 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0