Jag älskar...

Jag älskar att vara med folk som gör att jag mår bra, som gör att jag glömmer allt och bara skrattar. Jag älskar att livet leker, jag älskar att vara fri från allt, jag älskar att festa med mina tjejer, jag älskar att jag alltid har ngn att ringa när jag behöver det, jag älskar mina bröder som bryr sig om mig, jag älskar min blodsbror, jag älskar att vara ledig, jag älskar att vara fri från NV haha...



Jag älskar inte att vara allas mobboffer men kan inte hålla mig för skratt när dem håller på HAH ok, för att göra det offentligt JAG E INTE BIFF SÅ SLUTA MOBBA FÖR NI SÅG MIG TRÄNA EN GÅNG aeh allt e admirs fel hahaha...jag önskar jag kunde komma på en bra dialog men det var för många HAH :D jag älskar livet och allt med det. Älskar mina tjejer och älskar att bara vara...

Från och med idag kommer lite bilder hoppas jag :) ska försöka göra bloggen lite roligare, palla text sån emo.. -.-
Just det. och förlåt till min arga kompanjon (antingen martina, deki eller driton) som var med mig igår då jag i förra inlägget sa att jag hade kul med bosnier. :D men just i den stunden var ni bosnier så SORRY ! hahah hade kul med er icke-bosnier också :D speciell biglöve till er<3

shit, ganska kärleksfull nu ahhaha det borde utnyttjas brukar pussa o krama sönder alla då :O ps. detta händer inte ofta HAHAHA :D

Kommentarer
Postat av: amiina

din mamma okej? uppdatera diktt sega as -.-

2009-12-29 @ 15:26:59
URL: http://aminka.blogg.se/
Postat av: ex kompanjon

Det va martina ivarsson, salam alejkom alejkom salam

2009-12-30 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0