Jag orkar inte skriva

Jag kan förklara hur kul jag hade senaste 2 dagarna med hjälp av en video HAHAHAHAHAHA

Tjejerna kom över vi snackade skräck :D och sen kollade "the eye" och sen fliiiiiippa SÖNDER
(man hör mig säga aeeee läggor maj)


LYSSNA DETTA "PISS ON YOU" gör inte hon det bättre än chapelle? MIN IDE att hon skulle sjunga den :D klicka här för att se the real  http://neelo.blogg.se/2009/november/alltsa-denna-man-ar-inte-normal.html#comment

FLIPP THE MOOOOTHERFUCKING HAIR !
JEEEEFLA POLACK :D

KRME JEDNO DEBELO.. TO MI RADI !!!
HUR? HUR SÄGER ARNELA????
martina :O??? AHA TO MI RADI PO P*CKI hahahhahahahaha wtf ? :D:D:D:D:D:D:D SÅ FUCKING KUL VI HADE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0