jag...BRYR MIG INTE !!!!!

Jag fucking pallar itne mer, det är fucking KEDD och inget annat.., på precis alla. Jag softar med livet.
- Arnela varför var du itne där?
- Jag bryr mig inte..
- arnela varför gjorde du inte det
- Jag bryr mig itne
- Varför gjorde du så?
- Vill du fucking veta varför, för jag inte PALLAR bry mig.
Måste fan lätta lite på allt, jag är en människa som bryr mig för mkt, det är slut på det nu ! jag ska låta allt softa
man mår själv mycket bättre då, och tänker mindre på vad andra ska tycka.

Igår var det kul att uppträda, men GANSKA onödigt hah lokalen var halvfull och det e kedd på att lokalen var BOKSTAVLIGT mitt ute i ingenstans.. för att komma dit svängde man in i sånna gränder och sånt mitt ute på landet jag ba ffs.. Och amina ledde ut oss till helt fel håll när vi skulle hem :) och mitt i sitt damp började hon skratta.. Jag & Muki dog där bak i baksätet. Vi ville efterfesta men klockan var ett och jag var helt död hahah

Var död idag också, pallade itne plugga så Jaaaa familia & väla ropade på mej :) OCH FUCK AFFÄRERNA hahaha ingen hade ett normalt klädesplagg, seriöst -.- och klänningarna? FUCKING KEDD, vad hände med dem fina sexiga tighta? nu är det sånna överdrivna volanger, liknar fucking säckar hela högen, tror ni jag köper sånt skit eller? ska jag gå runt och likna en flicka? dessutom har alla liknande plagg, Sverige är i behov utav designers FFS !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0