Nu blir det förändring :)

Haha jag har softat chillat lite för mkt nu :P nu får jag ta och ta i dem sista veckorna innan sommaren.. Både träning, jobb & skola.. ska FAN lyckas ! :) nu blir en bra start

HAH måste kommentera att jag väljer dem jag umgås med varsamt HAHAH jag hatar emosar som inte skrattar åt ngt..
Arnela: Doni du e snygg
Doni: hahaha
Arnela: Du e ful
Doni: hahahhaha
Arnela:... (pekar FU)
Doni: HAH
Arnela: Jävla skratth*ra
doni: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA !!!
Arnela: -.- KEDD

ahhahahaha WTF MAN? men det blir kul för det e så torrt så man måst skratta. Och på lektionen, jag deki doni & felle skrattar åt samma skämt (vissa högre än ändra) Medan hela klassen ba typ :)... sen en kille säger ngt riktigt DÅLIGT FUCKING SKÄMT som idag på svenskan, så skrattar halva klassen, och jag deki doni och felle är bland dem som inte skrattar.. HHAHAH man kan tro att vi e torra i o m att det är bara vi som skrattar åt våra skämt, men tro miggggggggggggggg halva klassen är riktiga torrisar ! PALLA DEM

HAHAHA (bara dem som gått matte B kmr fatta) japp we're evil :)

Felle har en blåläpp.. typ som blåtira fast på läppen, av att ngn kastade fjärrkontrol på henne, var tvungen att säga det för det matchade hennes tröja idag i skolan och jag la mig av flabb..

ha ett helvete <3


Kommentarer
Postat av: D O N I K A*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAV PALLLAR INTE JUUU

2009-12-09 @ 21:31:30
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: STÅFRÄS

hahahahha om du inte passar dig kmr du också få en blå läpp!

2009-12-10 @ 13:59:34
Postat av: HAHAHAHAHAHAHAHHA

JAG FUCKING DÖR AV FLABB !!!!! STÅFRÄS HAHAHAHHA

2009-12-10 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0