Nyår

Okej eftersom alla frågar :) Jag ska nog fira nyår på privatfest.. Och NEJ jag ska inte på Funky G.. jag tänkte först, vilket ni vet (ni som läser bloggen länge) jag sa typ i oktober att jag skulle dit.. men neej. Tänk er Bosnier + Serber + NYÅR :S = Slagsmål 100 % och jag orkar inte att sånt ska förstöra min kväll.

Men sen finns det ju omogna töntar som tycker det e "fett" med slagge -.- typ dem som börjar det hela från början.. istället går man på Bosnisk fest & har kul.. med syrran som alla andra nyår jag firat med henne...

Mening med nyår är INTE var man firar det... utan VEM man firar den med... man ska fira den med folk man har kul med och älskar.. och inte bara tänka på en sak.. men ja era val... chockerande faktiskt.. hade firat nyår i en kontainer med mirela om det nu så behövs <3 haha

(inte nyår-bilder, ba så allmänna fester)




ÄNTS ÄNTS vi längst fram HAHAHAHA kedd :)man ser mirela (i svart) bäst :D

da kex
HEAL YAAA

Kommentarer
Postat av: jz

ja 99,99 hahahahahahahahha det gäller att hitta det minsta svinet :D

2009-12-22 @ 22:20:08
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0