Okääääääääääääj

Lite bilder från när jag mysade hos Sabina :D <3

Jag & Ema

jag & sabina sitter och typ posar HAHA :D kolla kaffebägaren där på bordet äkta sån gammeldax :D

Shit det är ett NYTT ÅR imorgon :S kan ni fatta det? Jag har SÅ MKT att göra idag :S Först o främst ska jag och sabina baka LEPINE HAHAHA äkta bosnier och jag ska träna, dra till maxi och handla lite grejer, föfesta hos Sabina och sen drar man iväg :)

Igår såg jag Avatar, enligt mig var den faktiskt bra, effekterna, ljudet och bilderna gjorde det bra. Men ville hellre se den i 3D.. Innan det var jag i Dekis egna pizzeria Roma HAHA och hon bjöd mig på pizza, när jag egenligen villle ha räksallad, men hon ville så gärna att jag skulle äta fett -.- hihi och vi snacka ut sån girltalk <3 skitmysigt
Ni ska aldrig gå på bio med mig, jag erkänner det. Jag kan inte hålla käft helt enkelt. Och så sitter deki mellan mig och amina, fattar ni det? HON MÅSTE HA DÖTT TYP HAHAH. När jag tkr ngt e kul i filmen tycker typ ingen annan det, och dem som tkr det skrattar tyst, så kommer jag där: HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA AEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!! alla ba what HAHAHA :P

Och innan vi skulle på bio så stack vi till TH, kolla vad vi såg. SANTA GONE BLACK HAHAHAHAHAHAHA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ PALLAR INTE OBAMA MED BLACK POWER JU :D
KOLLA ÖGONEN HAHAHAHHA

Måste också kommentera att vi kom in skrattandes sen Amina och Zina såg sån gratis godis vid kassan så blev dem helt tysta och helt inne i det -.- tog sån "oskyldigt" SOM JAG FLABBA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0