PARADOXDOXDOXDOX

så FUCKING SKÖNT NI FATTAR INTE... NI KAN INTE TÄNKA ER HUR DET ÄR ATT GÅ NV, PLUGGA SOM EN HÄST OCH SEN BA OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUF SOFTA I FUCKING 25 DAGAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UNTS UNTS UNTS

Igår var jag hos mirelas mormor med henne och OMG ni ska se den kvinnan, så fucking häftig alltså :P Hon flippar värre än oss.. alltså om snusk & sånt det var FETT kul alltså.. Sen gitta vi hem i typ 98475394 minus, mina ben var TYP förlamade i dem tunna tightsen ;) ganska skönt endå...

Och idag POUFF, jag mulade sönder Deki hon fick mkt i munnen hon tyckte det var gott också.. men jaa hon gav tillbaka okej? Hon e sån envis turk hon måste ge tillbaka om så nu hennes fingrar ska trilla av av kölden... mådde fett endå att få snö i huvudet och då menar jag bokstavligt I huvudet-.- och donika... "alltså ÖÖH jag hatar att bli kall :( nönönö jag e så töntig måste vara varm annars dör min hand och jag måste borsta min tand" HAHA eller vad hon nu sa...


Och uppträdandet där viktor kom i kallingar var endå fetaste.. jag svär dem e sjuka i min skola :D sjöng rock i björnborgkallingar klår allt jag svär :) & kommande veckor ska vara FETARE jag ska glömma allt som har med skola att göra, jag ska komma i form & festa & jag vet inte vad, ba flippa ur :D har saknat det lite (A)

Ha det äckligt era äckliga svin <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: hård i brallan

överger du fysik och matteböckerna som du smög ner i väskan? :(

2009-12-18 @ 13:26:54
Postat av: kaninen som flabbar ihjäl

HAHAHAHAH JAG PALLAR INTE DIG FELLE SÅ FUCKNG ROLIG :(

2009-12-18 @ 21:16:51
Postat av: guess who! ( the hottttttest girl in the world)

HAHAAHAHHAHAH JA PALLAR INTE FELLE SOM ÄR HÅRD I BRALLAN!! oj juste glömde nästan, uee arne jag pallar inte dig heller stick o brinn tack!

2009-12-18 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0