SÅ SOFT !

Amina färgade sig.. mitt i allt ringer hon och bölar att hennes hår är rosa.. SÅ MKT JAG FLABBA :D så kmr jag dit ser jag azra och dzana sitta och flabba typ för hon missat en del av hennes hår.. fattar ju inte. Och så ska man skala typ 5 kg potatis till typ 7 pers i Aminas familj så vi satt där i hennes kök och turades om att skala potatis, när det blev min tur skulle jag hem :D hahahah


Potatisskalarna HAHAHA

Sen stack jag till stan med Deki <3 fett kul. Mezo-källaren är FETT varm när hothot deki och jag e tsm fyfan jag var där typ 4 sek och dog av värmeslag. Jag måste påpeka att det är roligast att vara med bosnier. Allt vi snackar om går ut på att mobba någon/något. Och jag är.. SOM ALLTID.. mobboffret.. sen får alla skuldkänslor och kommer och high-five:ar mig typ och kramas o sånt HAHAHAHA jeeefffla bosnier !

Här har vi mateo som typ leker denisögonbryn ????
han ser ganska farlig ut endå.. sån buffon nr 2 och sånt HAHA
Ni ska vara med när han berättar skämt.. tar typ 50 år.. sen e skämtet knappt roligt hahhahaah ..

Ska lägga mig nu, för imorron är det något som alla blattar sett fram emot.. REA fyfan. Ema klår allt som ska vara utanför elgiganten halv 6 när den öppnar 7 ! to mi radi ! Jag och mirela ska till väla 10.. för det öppnar då HAHAHA DEKI HÄNGER PÅ ! amina kommer senare och blattebrudarna är i full fart


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ber dig lyssna på den här låten.



Lanac - party like a bosnian



hahahha :)

2009-12-27 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0