Slösad måndag, inte ens poliser har ngt vettigt o göra.

Idag var en riktig onödig dag. Ganska mkt gick snett... polisen ville ge mig 500 kr böter för jag inte hade ljus på bakdäcket, palla deras äckliga liv? Sen hon ba vi säger inte det för att vara taskiga... du slipper det dåååååå... god jul... Jag ville säga: Du slipper boxa i huvet ha en äcklig jul ditt äckliga svin som går efter folk som inte har ett baklyse och ger böter medan på andra sidan av stan ngn blir knivhuggen och våldtagen..
Är ni bara allmänt dumma eller är polisutbildningen oanvändbar?

Tappade lusten till träning & jag fick anfall.. kom hem & var sur (det är äkta jag) kollade 2½ men fick mig lite på humör endå, närjag ser hur mäktig charlie är när han mobbar alan hahaahha king..

stay sharp


ha en underbar kväll... eller inte era svin :)

Kommentarer
Postat av: Adam S

Svarar: Tackar! =D

2009-12-22 @ 00:48:01
URL: http://addedraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0