SNÖFLUMM HAHAHHAHAHA

Okej, nu kom jag precis hem, har ont i magen av skratt.. alltså jag kan inte ens med ord förklara.. seriöst...

Jag och amina klättrade upp för backen, Och inte nog med att hon ramlade 3984 gånger så klättrade hon som en hund... En man kommer förbi och bara skakar på huvudet för jag skrattar så högt och gråter.. alltså jag gråter, tar mig om magen och flabbar sönder...

Kommer azra typ från långt håll hon tkr det är rolig.. hon börjar flabba och typ gör den "filmhalkningen" OCH TRILLAR BAKLÄNGES... FATTAR NI HUR DET KÄNDES FÖR MIG ATT SE DEM FRÅN TOPPEN AV KULLEN??? NEJ NI FATTAR INTE.. JAG GRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT SÅ FUCKING KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL DOG DOG DOG.. oförklarligt...


HAHAHAHAHAHAHHAHAHA jag sa till martina att leka charlies angels.. och amina ville leka cool och agera jackie chan så jag var tvungen att "skydda huvudet" (akta mig från hennes stinkande fötter i eskimåskorna) HAHA

alltså nej ni fattar inte.. står enes mirela och azra och dör av oss.. typ vi dumma oss som fan :S det var längesen man var barn fan man måste slappna av och ba flumma sönder ibland... SÅ RINGER AZRAS MOBIL, så har hon sån techno-låt.. och ALLA BÖRJAR DANSA TECHNO.. NI FATTAR INTE HUR DET SÅG UT.. HAHAHAHA ETT GÄNG IDIOTER DANSAR TECHNO PÅ TOPPEN AV EN KULLE !!!!!!!!!!!!!!!!

Alla knuffade ner alla från kullen.. SÅ SKÖNT ATT GÖRA PAYBACK PÅ ENES OMG !!!!!!!!! hahahaa han och mirela RULLADE ner för kullen tsm jag dog..

hennes kälke gick sönder... KAN BERO PÅ MIG OCH MIRELA SOM BLEV KNUFFADE PÅ ETT GUPP?????? HAH hon blev emo fan HAHA
idioter säger jag bara....

FETT KUL VAR DET !



HAHAHAHAH SOM JAG SMÄLLER MARTINA I HUVET.. DET ÄR BÄST:... man ser inte mkt i början :D
Hör man Zina ba " BLÅTIRA MITT ÖGA BLÅTIRA" jag råkade boxa henne i huvet :$ ville knuffa ner henne.. på slutetnär det blir svart och man ba hör skratt..
japp det är jag & amina som åkte ner och jag dog av skratt åt att hon gjorde bakåtkullerbyttor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0