Vad ska jag skriva :)

Jaaa, vi var hos sabina igår, som gjorde en fet middag till alla tjejer. Fyfan så fucking god mat hon gör pallar inte. Jag sa till henne att hon kmr vara den första som gifter sig av oss HAH.

Och igår insåg jag att blattebrudar på samma ställe är katastrof HAHA ni skulle sett som vi skrek :S fastän alla satt nära varandra typ HAHA ?? och sen satt vi i vardagsrummet softa livet o sånt ;) sabina kom med sånna vetifan typ jordgubbar med choklad... har inte fått bilder än... Jag kan bara säga att vi e störda ema, sabina, donika, diana, emsela, amerisa och hyra tsm `= kulkul

I af, tack för igår tjejer <3 Nu ska jag dra och typ färga aminas hår i o m att hon vill byta till röd igen :D:D SÅ SEXIGT NI SKA BA SE !!! OUF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0