Vår skola är full med onormalt folk :)

Och ännu en gång ska jag påpeka att jag gillar onormalt folk hahahahaha palla vara normal liksom? 
Kommer man till vår skola kan man stöta på folk som gör dem sjukaste grejerna HAHA och tro mig JAG TRIVS :P

vi har
* En som går runt och kallar folk för drakar
* En som shejkar som en manlig strippa i matkön, som är beställd varje helg 5 år framåt (nej jag ska inte nämna ditt namn Ensar, alla behöver inte veta att det är du)
* En som kille som klär ut sig till Julia och spelar julia i en pjäs HAHA
* En som kommer till skolan med tomte-,vikinga- och kodräkt till skolan
* En som är RIKTIGT stolt över sin röv och går runt och flashar den HAHHAAHA
* En som ger folk smeknamn från ingenstans.. typ kallar en Filippin finländare, kallar Felicia för Emma, mig för finnhuvud trots att jag har noll finnar osv HAHAHA
* Några (halva skolan) som tar med sig sina bärbara datorer till skolan och spelar sånna FATTIGA 1-2-3-spill spel på rasterna -.- (trivs ej)
* En lärare som riktigt MOBBAR sönder folket HAHA och ger grövre dissar än vad jag gör när jag är på hugget
Arnela: Jag kan inte denna stjärnuppgiften...
Läraren: EH?? DEM ÄR INTE FÖR SÅNNA SOM DIG
sen dör han av flabb HAHAHA.
* En lärare som inte duschar efter friskis & svettis passen.. GOTT ;)

listan kan bli RIKTIGT lång, det är bara dem jag kmr på nu :D hahaha och så bjuder jag på en bild på SINA med sina FULA glasögon HAHAHA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0